Pytania i odpowiedzi
Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi
Po pierwsze odczekaj kilka minut od opłacanie zamówienia w przypadku szybkich płatności (przelew, karta, stripe, blik) i co najmniej 5 dni roboczych w przypadku płatności tradycyjnym przelewem. System potrzebujesz czasu, aby zaksięgować pieniądze i wysłać dane logowania do platformy. Zazwyczaj trwa to do kilku minut.
Jeśli nadal nie otrzymałeś produktu sprawdź folder SPAM/OFERTY/NEWSLETTER. Z naszych obserwacji wynika, że w 99% przypadków właśnie tam znajdziesz dane logowania, jeśli nie widzisz ich na skrzynce odbiorczej w poczcie. Email będzie miał tytuł “Twoje konto zostało utworzone!”.
Nadal nie otrzymałeś danych logowania? Napisz do nas podając imię i email, ten z którego było dokonane zamówienie.
Uważnie wpisz dane do logowania ręcznie (bez kopiowania).
Jeśli nie pamietasz hasła zobacz poniżej instrukcję jak go zresetować.
Jeśli dalej nie możesz się zalogować, napisz do nas koniecznie z adresu email podanego przy składaniu zamówienia.
Hasło ustawiłeś/aś w formularzu zamówienia.
Jeśli jesteś naszym klientem, system nie wyśle ponownie emaila “Twoje konto zostało utworzone!”.
Zaloguj się na platformę klikając na przycisk “Moje konto“.
Twoja nazwa użytkownika to Twój adres email podany przy składaniu zamówienia.
Hasło możesz zmienić klikając tutaj: Nie pamiętasz hasła?
Po zalogowaniu w zakładce Moje kursy zobaczysz odblokowane kursy.
Kursy są zablokowane? Napisz do nas.